Translate

10 Şubat 2014 Pazartesi

Cameron Russell: Görünüş her şey değildir. İnanın, ben bir modelim.

   Çok güzel ve yakışıklı okuyucularım, bu yazımda en az sizin kadar güzel bir hanımın TED konuşması üzerine konuşacağız. Hemen videoyu paylaşıyorum sonrasında Cameron Russell'ın yaptığı konuşma üzerine biraz sohbet edelim istiyorum. Fikirlerimi videodan sonra paylaşacağım ki fikirleriniz etkilenmesin:)

    Video gerçekten güzel bir hanımın konuşmaya başlamadan önce kıyafetlerini değiştirmesi ile başlıyor. Bu izleyenlerin konuşmaya ilgisini bariz bir şekilde arttırıyor çünkü o andan itibaren Cameron'nın kıyafetlerinden çok anlattığı şeylere ve samimiyetine odaklanıyorsunuz. Konuşma dünyanın en tanınmış mankenlerinden birinin  mesleği hakkında sorulan sorulara samimi cevaplar vermesi üzerine kurulu.
   Videoyu izlediğiniz için her anı tek tek anlatmayacağım ama benim en çok dikkatimi çeken noktalardan biri Amerikada yaşayağan gençlerin büyük çocuğunluğunun bedenlerinden memnun olmadığına dair yapılan araştırmaydı. Ve Cameron'nın özel çekim ve normal fotoğraflarını karşılaştırması. O kadar samimi ve gerçekti ki çok az konuşma ve yazı bu gerçeği bu kadar net ifade edebilir. O fotoğraflarda dikkat çeken şey Cameron'nın uzmanlar ve fotoshop eşliğinde güzel olduğu değildi. Cameron her zaman güzeldi ancak dergi ve reklamlarda sunulan, gerçek Camrondan oldukça farklıydı. Reklam ve kapak fotoğrafları uzman ekiplerce hazırlanıyordu, bir hayal dünyası br soyutluk sunuyordu. O reklamlara bakıp onlara özenen çocukların hedefleri bir ütopyadan daha azı değildi. O hayale ulaşmaya çalışan çocuklar kendi bedenlerini yetersiz bulup, beğenmiyorlardı.
   Cameron Russell'ı bu sıcak konuşmasıyla tanıdım ve konuşmasında söylediği çoğu şeye katılıyorum. Umarım videonun 9 dakika olması sizi olumsuz yönde etkilemez ve sonuna kadar izlersiniz. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, bizi takip edin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder