Translate

5 Mart 2014 Çarşamba

' ODTÜ 14. Yönetim ve Mühendislik Günleri ' Projemizin Tanıtımı..

Öncelikle merhaba arkadaşlar. Bildiğiniz gibi yazılarım genellikle 'güzellik algısı' hakkında daha çok bilginiz olsun diye hazırlanmış bilgi odaklı yazılardı. Şimdi ise biraz da sizle samimiyet kurmak için içinizden biri olarak yazıma girmek istiyorum :)
Çok güzel bir haberle başlıyorum :)
Cumartesi ve pazar günü (01.03.2014-02.03.2014) ODTÜ Yönetim ve Mühendislik günlerine katıldım ve seminerde son konuşmacı olarak Semih Yalman diye bir iş adamı çıktı. Bu kişi Dreamstalk adlı bir seminer yaptı. Peki bu Dreamstalk ne? Sn. Yalman'ın amacı insanları 3 dakikalık bir zamanda topluluk önüne çıkartarak hayallarıini herkese paylaşmalarını sağlamak ve bu hayallerden mümkün olanını gerçekleştirmek. Bu çok büyük bir avantajdı. Ben de hiç düşünmeden hem projemizi tanıtmak için hem de Romanya'ya götürebileceğimiz 3. bir arkadaşımızın biletleri için sponsora ihtiyaç duyduğumuzdan dolayı topluluk önüne çıktım :) Elimden geldiğince heycanıma yenik düştüğüm halde projemizi anlattım. Konuşmam bittiğinde kısaca hayalin '' Romanya'ya bilet istiyosun'' diye soru sordu Sn. Yalman ve elimi sıkarak programın sponsoru olan n11.com'un ismini söyledi. Bunu biletleri vermek için mi yoksa sadece teşekkür etmek için mi söylediğini hala bilmiyorum :) Ama projemizin blog sayfasını ve biletleri alıp alamıycağımı sayfasına tweetledim :) bakalım projemizin bloğunu belki ziyaret edip yazımı okur :)..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder